DIY tekući sapun / DIY Homemade Liquid Soap

DIY tekući sapun
DIY Homemade Liquid Soap

Ne znam kako kod vas, cure, ali kod nas se sapun dosta troši.
Običan sapun, tekući sapun, svejedno.
Kad sam naišla na post o tome kako od običnog, najobičnijeg sapuna
napraviti tekući sapun - morala sam to isprobati!

I don't know about you, girls, but at my house we tend to use soap a lot.
Bar soap, liquid soap, whatever.
When I came across this post how to make DIY homemade liquid soap
out of simple soap bar - I just had to try it!




 Sve što je potrebno za ovaj poduhvat je:
ribež,
čaša,
glicerin (iz apoteke)
i sapun.

All that you will ever need for this project is
a grater,
a cup,
some glycerin ( I bough mine in farmacy)
and soap bar.




Sapun se na ribež nariba.
Koristi se samo 1 čaša naribanog sapuna,
ostatak se može spremiti za slijedeći put.
Na 1 čašu naribanog sapuna dolazi 10 čaša vode i 1 velika žlica glicerina.
Sve se stavi u posudu i na laganu vatru.
Miješa se većom žlicom (kuhača bi poprimila miris).
Sapun se brzo otopi u toploj vodi,
nema potrebe da se smjesa dugo kuha,
Kad je sapun otopljen, to je to.

Grate a soap bar.
You will use only 1 cup of grated soap,
you can use the rest another time.
Pour 10 glasses of water in a pot, add 1 cup of soap flakes and 1 table spoon of glycerin.
Stirr it with a metal spoon (because wooden spoon will take over soap fragrance)
on a low heat.
Grated soap will melt in couple of minutes,
there is no need to "cook" it long.
When all of the soap is melted, that is it.



Kad se smjesa ohladi,
ulije se u boce/bočice koristeći lijevak.
Na prethodnoj fotografiji možete vidjeti koliko sam tekućeg sapuna dobila.
Dovoljno za cijelo ljeto!

When compound cools off,
use the funnel to pour it into botlle/dispenser.
At the previous photo you can see how much of the liquid soap I got.
Enough for all summer long!



Ali, kako mi se smjesa hladila,
primjetila sam da je pregusta.
Ah, što sad?
Rješenje je vrlo jednostavno;
ako se tako što dogodi, štapnim mikserom se smjesa izmiksa
i tekući sapun postaje kremast i svilenkast na dodir.

But, during the cooling procces,
I realised that the compound is getting denser.
What to do?
Well, solution is quite simple;
is that happens, use hand blender to blend the compound
and liquid soap gets creamy and silky to the touch.




 Naravno, kvaliteta/konzistencija ovog tekućeg sapuna uveliko ovisi o samom sapunu.
Ja sam koristila najjeftiniji sapun koji sam našla u dućanu,
pa sam isto zadovoljna rezultatom.
Ipak bih vam preporučila sa pročitate originalni post na blogu
Savy Housekeeping - OVDJE .
Naći ćete na i druge savjete vezano za pravljenje DIY tekućeg sapuna.
Stvarno vrijedi probati!

Of couse, the quality/consistency of this DIY liquid soap depends on soap bar itself.
I used the most cheapest soap bar I could buy in a market,
and I am still pleased with the result.
I would recomend to read the original post at the blog
Savy Housekeeping - HERE .
You will find some other advices concerning DIY homemade liquid soap, too.
It is sooo worth of trying!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I am linking to:

SATURDAY:  It's Overflowing, BeDifferent, Act Normal, Repurpose My Life, Too MuchTime On My Hands, PinkWhen, LoveBakesGoodCakes
SUNDAY: Cupcakes andCrinolines, A Cat like Curiosity, It's So Very Cheri, Three MangoSeeds, USSCrafty, Life On a Lakeshore Drive
 Better of Thread,Setting ForFour
WEDNESDAY: JAQS Studio, Mine For The Making, Ginger SnapCrafts, LizMarieBlog, TheStyleSistersWell Crafted Home, DIY by Design, MadeToBeMomma, Fluster Buster, PolkadotsOnParade,
THURSDAY: Made In a Day, Bear Rabbit Bear, Crafty BlogStalker, AllThingsWithPurpose, Katherine's Corner, SevenAlive, So You Think You Are Crafty, 
FRIDAY: What-About Co., KitchenFun With My Three Sons, Petals to Picots, Becoming Martha, Craft.Crate.Love., One Creative Mommy, the dedicated house, My Repurposed Life, Sun Scholars, A Five Simple Things, One Artsy Mama, TheStitching Momy, Sunny Simple Life, Farm Blog Hop, IheartHands-onMyTurnForUs,LoveBakesGoodCakes

featured at:

nap-time creations

Thank you!





Comments

  1. odlično... moram to probat...taman nam je sadašnji sapun na izdahu :)

    ReplyDelete
  2. Od onog tvrdog sapuna onoliko tečnog !?
    Lele, pa to ima o'ma da se pravi !!!
    Hvala Anči ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. stvarno dosta toga ispadne, oko 2 litre, ovisi o samoj mjerici/čaši. nikako ga potrošiti ;) ubuduće ću napraviti odmah od par različitih sapuna, tako da mijenjam vrste/mirise svako malo. mislim da se ne može pokvariti.

      Delete
  3. Super si se snašla.Tečni sapun je praktična stvar iz mnogo razloga.Svaka čast,Ana.
    Ps.Ja ga pravila pre nekoliko godina,ali mi se stalno i mnogo zgušnjavao pa je teško izlazio kroz tu tanku cevčicu posude..

    ReplyDelete
    Replies
    1. to, navodno, ovisi o sapunu (o količini glicerina, što li). meni se isto zgusnulo, odmah na početku, pa sam ga izmiksala ručnim mikserom i poslije se više nije zgušnjavao. probaj.

      Delete
  4. Savršeno! Probaću što pre jer mi trošimo trošimo tečni sapun kao manijaci! Hvala na receptu!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. pročitaj original, pogotov ako misliš koristiti Dove ili neki drugi koji ima losion, oni se drukčije prave. nas 2 danas o sapunima ;)

      Delete
  5. wow, ovo odmah prepisujem, moram probati jer kod nas se dosta troši tekući sapun , lakše je jer i djeca kad skidaju leće ipak je jednostavnije i čistije nego da uzimaju običan sapun u ruke ... hvala puno za ovaj odličan post... veliki pozdrav
    Klaudija

    ReplyDelete
  6. Odlican i jednostavan recept,primenljiv i praktican,a ne kosta puno,to nam treba! Ovo cu probati cim pre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. troškovi su minimalni, a ispade ga dovoljno da ti poslije ide na živce što ga tjednima ne možeš potrošiti :)

      Delete
  7. Wow wow wow¨!!! Ovo mi je trebalo jer ja stvarno trošim dosta sapuna!!! Ako mi uspije objavim i ja na postu :D hahahahahaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. naravno, možda tu ima još prostora i za neke druge dodatke, tko zna, javi :)

      Delete
  8. Uf, koliko ga ispadne..
    Sapun se i kod mene troši na veliko,
    pogotovo kad imam malu bebu pa svi na veliko peru ruke. :D

    ReplyDelete
  9. Ovako smo radili 93. za vreme one hiperinflacije. Pored sapuna smo naučili da pravimo eurokrem, vegetu i još mnogo mnogo stvari. Sad, kad se vratim unazad, vidim prednost kriznih godina. Tad naučiš mnogo toga, izvučeš najbolje iz sebe, vidiš koliko si jak.

    ReplyDelete
  10. Ovo mi je baš trebalo! Prije nekih godinu dana sam nadobudno kupila gliceri u apoteci misleći kako ću praviti sapun (tvrdi) bez da bi prije pročitala kako se radi i što je sve potrebno, naravno nikad nisam...ali evo, konačno sam dočekala kako ga mogu upotrijebiti, hvala puno :)

    ReplyDelete
  11. I kod mene se puno sapuna trosi. Ana, odlican posao si napravila, hvala na tutorialu :)

    ReplyDelete
  12. I ja ću probati, zaista mi se dopada ideja.
    Kod nas se paralelno koristi i čvrsti i tečni sapun, no čvrsti su svi jednako lošeg kvaliteta, svi se tako brzo tope i troše. Kad ostane mali komadić, ja ga ostavim, sakupljam, htela sam pretapati pa praviti nove čvrste, no, ovo je bolja ideja.
    Hvala ti puno!

    ReplyDelete
  13. Hy Ana! Thank you for your comment , glad to hear you. For the blog problem, you could try to re-follow my blog, maybe it will work. Hugs, Cristina

    ReplyDelete
  14. My kids recently did something similar when they made cold pressed soap http://soapdelinews.com/2012/07/diy-soapmaking-how-to-make-cold-process.html but it is pretty time-consuming. Your liquid soap idea is so simple and fabulous I want to try it. Popping by from the Blog Hop Social.

    Studio Kaufmann
    x

    ReplyDelete
  15. Good with the soap, so wise to make a ton of it from the cheapest soap bar :)
    But enough with the sunny photos by the water, Ana, you are killing me! So beautiful!

    ReplyDelete
  16. hi! You've been featured on Nap-Time Creations today! Thanks SO much for linking up to my Tasteful Tuesday party.... I've put together some great tips and tricks that were shared last week. I've shared the roundup around my social media... I'd love for you to re-share, tweet or pin the feature!! Thanks! Emily

    ReplyDelete
  17. Ovo izgleda stvarno sjajno. Nije mi nikada palo na pamet da se može napraviti tečni sapun. Svojevremeno sam pravila običan sapun u koji sam dodavala etarska ulja i neke travčice. Bilo je mnogo zabavno. A i ovo svakako vredi probati.

    ReplyDelete
  18. Odlicna ideja i hvala za recept, odavno se kanim to da uradim, cini se interesantno, posebno deci

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!