Zucchini Bread / Kruh od tikvica

kruh od tikvica
Zucchini Bread


Ovo mi je jedan od najdražih recepata, zaista.
Otkrila sam ga prošlo ljeto,
kad smo imali nevjerovatan urod tikvica u vrtu.
Ove godine je bilo dosta slabije,
ali sam svejedno uspjela ga napraviti par puta.





Ne bih ga čak ni nazvala kruhom,
više me podsjeća na kolač;
mirisan je, mekan, sočan
i vrlo jednostavan.



Potrebno je:
3 jaja
1 šalica ulja
2 šalice šećera (u prahu ili običnog, svejedno)
2 šalice naribanih tikvica
3 šalice brašna
1 šalica nasjeckanih oraha
3 žličice ekstrakta vanilije
3 žličice cimeta
1 žličica praška za pecivo
malo soli




Sve se redom dodaje u zdjelu i miksa.
Smjesa je malo gušća od biskvita za kolače
i malo rjeđa od tijesta za kruh.

Od ovih sastojaka dobije se dovoljno za 2 krušna kalupa.
Smjesa se ne može baš izliti,
koristite žlicu da je rasporedite u kalup.



Ja nisam stavljala cimet jer mi je miris vanilije dostatan.

Peći na 180 °C.




Ostaviti da se ohladi u kalupu,
pa onda izvaditi i izrezati.

Kad se reže vruć, dosta se mrvi.




Jednom sam  smanjila šećer na 1,5 šalicu i opet je bio odličan.
Drugi put sam stavila  3 šalice naribanih tikvica 
(jer su 2 šalice otprilike jednake srednje velikoj tikvici, 
a pošto sam načela jednu veću, stavila sam sve što sam imala)
i opet je ispalo izvrsno!

Dakle, ne može nikako ispasti loše :)




 Moji jako vole ovaj kruh/kolač tako da ga brzo nestane.
Htjela sam ga probati malo ispeći u tosteru za doručak,
ali do sada nisam naišla na jedan komad koji bi "prenoćio" kod nas :)





Ne sjećam se više gdje sam naišla na ovaj recept,
pa ću podjeliti neke koje sam poslije našla, 
a vrlo su slični:




Dobar tek!




Comments

  1. Ovo ću isprobati, javljam utiske!

    ReplyDelete
  2. Ovaj kruh baš privlači da ga se napravi a kako volim tikvice morat ću i ja da probam :D pozz

    ReplyDelete
  3. Obožavam tikvice, a ovaj kruh izgleda fenomenalno, ovo svakako moram isprobati.

    ReplyDelete
  4. Ana, hvala za recept. Izgleda prelepo i sigurno je divnog ukusa. Već razmišljam o hrono varijanti, jer sam na toj ishrani, a porodici je svejedno.

    ReplyDelete
  5. probajte, cure, nećete zažaliti, jako je mirisan i sočan!
    i javite kako vam se sviđa!

    ReplyDelete
  6. Ovo moram i ja probati! Obozavam tikvice

    ReplyDelete
  7. Imam gomilu tikvica i sad je ovaj kolač došao na red. I mene podseća na kolač više nego na hleb.

    ReplyDelete
  8. Oh yummy Ana Marija. We have lots of zucchini at home and always end up using them in the same old way. This is going to make such a lovely change and what a great way to enjoy bread and veggies at the same time

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!